...πλέον γνωστή και ως La Brebis!

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Αναγνώσματα θερινά

Μικρός απ'ό,τι μου λένε (και ομολογεί και η βιβλιοθήκη) διάβαζα πολλά βιβλία, όπως και ο αδερφός μου. Μετά όσο μεγάλωνα άρχισα να μειώνω την ενασχόλησή μου μέχρι που σχεδόν σταμάτησα. Τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης φάνηκαν στον στρατό, όχι τόσο επειδή υπήρχε ελεύθερος χρόνος αλλά περισσότερο λόγω της ανάγκης για αποκοπή από την καθημερινή παράνοια. Μάλιστα σε ένα από τα τελευταία θαλαμοφυλίκια είχα τελειώσει εκείνον τον τρισκατάρατο τον Οδυσσέα που τον είχα προσπαθήσει χρόνια πριν αλλά τον παράτησα στα μισά. Όσο να'ναι πήρα θάρρος μετά από αυτό και συνεχίζω μέχρι και σήμερα. Μάλιστα από την ημέρα που κλείσαμε οριστικά την τηλεόραση ελευθερώθηκε πολύς χρόνος και πήγε κι αυτός προς τα βιβλία.

Τώρα που τελείωσε το καλοκαιράκι λοιπόν, είπα να βάλω κι εγώ με τη σειρά μου τα τελευταία βιβλία που πέρασαν από τα χέρια μου. Άλλωστε πήρα κι εγώ αρκετές ιδέες από αντίστοιχες λίστες που είδα τον τελευταίο καιρό.

Κανονικά εδώ θα έβαζα πέντε βιβλία. Βασανίστηκα κιόλας εδώ και μερικές μέρες να γράψω 4-5 γραμμές για το καθένα, τι μου άρεσε, τι όχι κτλ κτλ. Τελικά δεν μου άρεσαν οι 4-5 γραμμές που έγραψα, οπότε αντί για αυτές θα βάλω απλώς μια φωτογραφία:


Latest reads



Ωραία βιβλία και τα πέντε, το καθένα για τον δικό του λόγο. Τα συστήνω. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου