...πλέον γνωστή και ως La Brebis!

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Whiteout

Ζόρικη βδομάδα, φορτωμένο πρόγραμμα (ήθελες και άδεια τη Δευτέρα, καλά να πάθεις), χαρτιά, email, υπολογισμοί, γραφικές, σκοτωμένο λαπτόπι, οι ειδήσεις που διαβάζεις γίνονται όλο και χειρότερες. 


Όλα όμως γίνονται απλούστερα όταν έχεις κάτσει έστω και για πέντε λεπτά πάνω σε μια πέτρα, με απόλυτη ησυχία και το μόνο που βλέπεις μπροστά σου είναι τούτο:






Κλείνεις για μια στιγμή τα μάτια και γυρίζεις πίσω. Τότε μόνο μπορείς να συνεχίσεις να περπατάς.





Κι αν δεν θέλεις ν'ακούσεις εμένα, άκου τον φίλο μου τον Edgar, κάτι παραπάνω ξέρει:


You develop an instant global consciousness, a people orientation, an intense dissatisfaction with the state of the world, and a compulsion to do something about it. From out there on the moon, international politics look so petty. You want to grab a politician by the scruff of the neck and drag him a quarter of a million miles out and say, "Look at that, you son of a bitch."
— Edgar Mitchell, Apollo 14 astronaut, People magazine, 8 April 1974.

5 σχόλια:

  1. Πόσο απαραίτητες είναι κάτι τέτοιες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από πού είναι η πρώτη pic; Respect για το quote. Πότε θα πάμε Γκορίλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το Mont Aigoual που βρίσκεται εδώ κοντά. Θα τα γράψω αναλυτικότερα μέσα στη βδομάδα ελπίζω.

      Γκορίλα; Εγώ το Πάσχα είμαι ελεύθερος, δεν ξέρω για σένα.

      Διαγραφή
    2. Φλεβάρη με Ιούνη θα είμαι Γιάννενα. Έκλεισε από τώρα.

      Διαγραφή